|
|
| BIPO OX igen |
| Forfatter:  |
Nadia Rasch |
| Dato:  |
22-07-2004 11:26 |
|
tak for hendvendelser.... håber at nogen af jer ville sende billeder til min mailadr.... nadiarasch@yahoo.dk
bare alt hvad der har med bipo at gøre, evt søskende til firhøjs banu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvorfor |
|
|
skrev du ikke det i dit første indlæg?
Nu skubbede du et andet indlæg om i glemslen på side .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet