Lilja bor på gården hvor jeg har mine heste - er ejet af Willy, der ejer gården, og hun har det rigtigt fint.
Du er helt sikkert meget velkommen til at besøge hende
Lilja har været lettere forfangen et par gange siden Willy sidste efterår købte hende - men hun er frisk igen - og blive redet og trives

Hun er iøvrigt i fol nu.
Min yngste datter har redet på hende - men Lilja var lidt for dreven til en 10-årig og fik "tabt" hende et par gange for meget - så nu er der en voksen pige der har part på hende.
Du kan bare skrive til mig hvis du vil besøge hende eller vide mere - så sender jeg dig mit tlfnr - og vi aftaler pr tlf hvornår.-