Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Lilja - Islænder
Forfatter: 
Dato:  21-07-2004 12:52
Hej jeg søger en islænder ved navn Lilja, som har stået på Holmegården i Vassingerød...
Hun blev solgt omkring julen 2003 mener jeg, men er ikke helt sikker... Jeg mener at hun står omkring Lynge nu... Hendes mor hed(der) Glana og var/er ren Islænder... Hendes føl hedder Lara og barnebarnet hedder Don Hovsa...
Jeg ville blive rigtig glad for bare at vide hvordan hun har det nu og hvor hun står...
Hun har været forfangen sidste sommer...
Knus sille og ama

!Billig ponysadel til welsh mountain søges!
0
0
Svar på denne tråd

Det tror jeg nok..
Forfatter: 
Dato:  23-07-2004 23:45
Lilja står så vidt jeg ved stadig ude hos Villy.

Men prøv at skrive til May-Britt herinde. Hun ved det garanteret.

Hendes præsentation er her:

http://www.heste-nettet.dk/lodge/vis.php?id=107

Mvh. Betina.
0
0
Svar på denne tråd

Nemlig.......
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 00:06
Lilja bor på gården hvor jeg har mine heste - er ejet af Willy, der ejer gården, og hun har det rigtigt fint.

Du er helt sikkert meget velkommen til at besøge hende :-)

Lilja har været lettere forfangen et par gange siden Willy sidste efterår købte hende - men hun er frisk igen - og blive redet og trives :-) Hun er iøvrigt i fol nu.

Min yngste datter har redet på hende - men Lilja var lidt for dreven til en 10-årig og fik "tabt" hende et par gange for meget - så nu er der en voksen pige der har part på hende.

Du kan bare skrive til mig hvis du vil besøge hende eller vide mere - så sender jeg dig mit tlfnr - og vi aftaler pr tlf hvornår.-

Hilsen May-Britt.

Reikihealer- og Reikimester - healing for mennesker og dyr - og mulighed for kurser.
0
0
Svar på denne tråd

may-britt
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 14:07
tak... hvor ligger gården og hvad hedder den??
hvem er hun i fol med?
Knus sille og ama

0
0
Svar på denne tråd

Cecilie.
Forfatter: 
Dato:  24-07-2004 15:37
Gården ligger v. Lynge - men den er privat og ikke en hestepension - derfor skal du lige aftale i forvejen hvis du vil komme ;-)

Jeg kan ikke huske hvad hingsten hedder - men han er meget smuk - rød m. lys man og hale og aftegn ;-) Men han bor ofte på den anden side af vejen, hvor hans ejer er kæreste med en anden gårdejer ;-)

Hilsen May-Britt.

Reikihealer- og Reikimester - healing for mennesker og dyr - og mulighed for kurser.
0
0
Svar på denne tråd

may-britt
Forfatter: 
Dato:  25-07-2004 12:47
okay tak...
jeg ville bare gerne vide hvor hun var om hun havde det godt...
da hun stod på holmegården og var til salg, var jeg meget tæt på at købe hende, men min mor syntes det var for dyrt, i forhold til hvad hun kunne...
Jeg kan godt forstå at det er svært for en 10 årig at ride hende... hun er en lidt speciel hest...
Knus sille og ama

0
0
Svar på denne tråd

OK :-)
Forfatter: 
Dato:  25-07-2004 17:42
Hej Cecilie.

Det er helt ok - prisen var højere i starten end den endeligt blev ;-)

Men hun har det som sagt fint - blev desværre prøvet idag og var ikke i fol - hun skal bedækkes igen imorgen ;-)

Hav det godt ;-)

Hilsen May-Britt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider