Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

4 heste-hvor er i ?
Forfatter: 
Dato:  21-07-2004 12:42
Jeg søger min gamle dressurhest. Han hedder Voila´, Har ident 8001566. Han var DV. Øvrige identer: DV 17576 DV DK. Hans far er: Weibfang. Han blev født d. 2/5-1980. Altså er han efterhånden 24 år. Så det er jo ikke sikkert at han lever mere. Da jeg solgte ham stod han på Dalumgård i Odense. Jeg solgte ham, mener jeg, i 1988-89. Jeg har været inde på Hestedata, men kan ikke finde ud af om han lever endnu.

Voila´

Så søger jeg en pony (ca. 86 i stg) som jeg havde som selvskabspony til min plag. Hun hedder Nødden. Er ca. 10- 15 år nu. Jeg solgte hende i 1993.

Nødden.

I 1993 d. 14/5 fik min hoppe et føl. Jeg solgte føllet om eftetåret det år. Der blev aldrig laver ejerskift på hende så i Hestedata står jeg stadig som ejer. Men hvor er hun nu ? Hun hedder Vasanna-Wiis. Ident: 9303211. Hun er DSP med mærke 211. Hendes far er Wolferhoeve´s Wendro. Mor: Saba. Billederne er fra da hun var føl.

Vasanna-Wiis

Jeg har haft en hoppe som jeg først senere har fundet ud af har en hel søster. Det er hende jeg søger. Det kunne være lidt sjovt at se om de ligner hinanden.
Hun hedder Iqneas. Ident 9604053. Hun blev født d. 19/5- 1996. Hun er lu mærke 96053.Far: Zarif Langløkkegård. Mor: Saba. Jeg har selvfølgelig ingen billeder af hende.

Hilsen
Chirie

<Welsh Mountain hingst står til afbenyttelse. Se min hingst på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Dalumgård
Forfatter: 
Dato:  26-07-2004 18:11
Hej!
Da du solgte Voila, blev han så stående på Dalumgård?
Altså jeg har kun redet på dalum siden 1996 eller der omkring, så det er slet ikke sikkert at jeg har nogen anelse om hvem han er. Men hvis du gider svare...

MvH Astrid
0
0
Svar på denne tråd

Dalumgård
Forfatter: 
Dato:  26-07-2004 23:17
Tak for dit svar Astrid. Nej da jeg solgte Voila komme han hen til hans nye hjem. Jeg ved ikke om han nogensinde kom på Dalumgård igen. Men jeg tror det næppe. Han fik nemlig en skade i det ene bagben og blev solgt som skovturshest.

Hilsen
Chirie

<Welsh Mountain hingst står til afbenyttelse. Se min hingst på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Voila - tog nok fejl så
Forfatter: 
Dato:  18-09-2004 22:33
Det er fordi der på et tidspunkt stod en hest på Dalumgård ved navn Endru og han var vist heller ikke helt ung, han ligner/lignede Voila rimelig meget!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider