Hej Allesammen
Jeg har for 2 mdr siden, købt en brun ponyhoppe hos Katja Kristensen fra Mønstergården i Hillerød. Hun kunne ikke oplyse ret meget om hende, så derfor vil jeg blive glad hvis der er nogle der kender hende, og kan give mig nogle flere oplysninger.
Beskrivelse:
Mørkebrun, lille hvid stjerne, en hvid streg på hver side af genacherne og bag ørene(sikkert efter en grime der har gnavet hul og efterladt hvide hår),få hvide hår på manken efter sadelsår.
Ca. 140 cm, har ikke fået målt hende ordentligt endnu.
Lidt indfodet på forbenene.
Kraftig til middel bygning minder lidt om en Newforest,sort tyk man,pandelok og hale.
Er meget trafiksikker, madglad, elsker at blive striglet,kommer når man kalder på folden, er lidt af en møflegøj.
Har muligvis heddet noget med Oline tilsidst i navnet.
Kommer muligvis fra Holte egnen.
Håber at høre fra nogle der har kendt hende.