Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Brun ponyhoppe (billed)
Forfatter: 
Dato:  19-07-2004 14:07
Hej Allesammen

Jeg har for 2 mdr siden, købt en brun ponyhoppe hos Katja Kristensen fra Mønstergården i Hillerød. Hun kunne ikke oplyse ret meget om hende, så derfor vil jeg blive glad hvis der er nogle der kender hende, og kan give mig nogle flere oplysninger.
Beskrivelse:
Mørkebrun, lille hvid stjerne, en hvid streg på hver side af genacherne og bag ørene(sikkert efter en grime der har gnavet hul og efterladt hvide hår),få hvide hår på manken efter sadelsår.
Ca. 140 cm, har ikke fået målt hende ordentligt endnu.
Lidt indfodet på forbenene.
Kraftig til middel bygning minder lidt om en Newforest,sort tyk man,pandelok og hale.
Er meget trafiksikker, madglad, elsker at blive striglet,kommer når man kalder på folden, er lidt af en møflegøj.
Har muligvis heddet noget med Oline tilsidst i navnet.
Kommer muligvis fra Holte egnen.


Håber at høre fra nogle der har kendt hende.




{> Mange søde hilsner
Perle
Ved du hvad det bedste er!Det er jo min pony ja!
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Glemte lige
Forfatter: 
Dato:  19-07-2004 14:38
Hun er forresten ca. 10 år
{> Mange søde hilsner
Perle
Ved du hvad det bedste er!Det er jo min pony ja!
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  19-07-2004 19:12
Er hun brændemærket??

Mvh
Mette
0
0
Svar på denne tråd
 
 *******
Forfatter: 
Dato:  19-07-2004 20:23
Nej hun er desværre ikke brændemærket, det havde selvfølgelig gjort det lidt nemmere.

{> Mange søde hilsner
Perle
Ved du hvad det bedste er!Det er jo min pony ja!
{>
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider