Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 min nordbagges fortid søges
Forfatter: 
Dato:  17-07-2004 19:28
jeg søger fortiden på min fjordhest.
han er en vallak på 8 år,han blev solgt på et marked den 3/7-04 af en ældre mand som kun ejede ham kort tid. han har ingen stamtavle,men er en ægte fjordhest. manden vi købte ham af sagde han var en meget omgængelig hest, som var let at ride fordi en lille pige kunne ride ham op til leddet uden saddel og hovedtøj.
i folden følger han efter de personer der opholder sig i folden, han er derfor en meget tillidsfuld hest og let at rense hove på, samt han elsker at blive striglet i hovedet og nusset med, han elsker at puffe til folk som han kan lide.
han er ikke den fede type men derimod den mere sporty type, samt i god foderstand.
da manden købte ham havde han ingen navn, men nu hedder han robin.
hvis du tror du kender ham så skriv til mig...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har du ikke et billede??
Forfatter: 
Dato:  18-07-2004 14:16
Af ham..Ellers så fortæl lidt mere om ham, hvor du købte ham osv.

Heste og ponyer til salg..


Tre stk ponyhingste til rådighed, 1 dun, 1 buckskin, 1 broget!
0
0
Svar på denne tråd
 
 det lyder som min forige
Forfatter: 
Dato:  18-07-2004 16:21
fjordvallak.
tag et billede så kan jeg se det med det samme og hvis det er ham så har han papier et eller andet sted.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor i landet
Forfatter: 
Dato:  21-07-2004 22:51
har du købt ham, har han nogle kende tegn, så som ar eller lignene.

-----MARIA-----


:-) :-)smil - det smitter :-) :-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider