jeg søger med lys og lygte efter min ven... (heste ven)
der blev solgt fra birkerød rideskole...
han hed pinochio og han var sort!
jeg kan ikke huske mere da det er ret lang tid siden og jeg kan heller ikke huske om han havde nogle aftegn:'(
han var halt da han blev solgt...
hvis i har set ham og ved hvor han er eller tror i ved det eller endnu bedre EJER ham så ver sød at skrive til lenamuz@tele2adsl.dk
knuz og kram mig