Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Beauty-broget toer..
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 19:22
Efter at have set denne side, fik jeg lyst til at efterlyse min gamle pony. Jeg er ikke sikker på hun stadig lever, men man ved jo aldrig. Hun er en meget smuk mørkebrun-broget toer pony, som måler ca. 137,5 i stang. Jeg solgte hende i 1995 til en pige i nordjylland, som havde hende i ca. 3 år. Hun solgte Beauty videre til en pige v Hirtshals, hvor jeg en enkelt gang også besøgte hende. Hvad der herefter er sket ved jeg ikke, men håber at kunne finde ud af det. Beauty er født i 1984, og meget temperamentsfuld, hun skærer tænder hvis hun bliver meget hidsig. Før jeg fik hende var hun blevet behandlet mindre godt, og hun har derfor bl.a. et ar i mulen/overlæben-den føles lidt ujævn. Hun går med kilder i bagskoene (eller gjorde), pga. en for kort sene i det ene ben. Da jeg havde hende red jeg hende op til m (en enkelt gang s) dressur, og sprang mb på hende, men hun er ikke en begynder pony, og ikke nem at ride medmindre man kender hende! Hun er god som dagen er lang, og aldrig sur/tvær!
Håber du måske ved noget-det ville være dejligt at vide hvad der er sket hende, hun er jo en ældre dame-hvis hun lever...

Håber at høre fra dig/jer Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

tror jeg kender Beauty
Forfatter: 
Dato:  14-07-2004 23:23
hej lisbeth..
jeg ved ikke om det er den samme Beauty vi tænker på.. men jeg har kendt en Beauty nogenlunde passer til din beskrivelse..
kan du huske hvad den pige hed du solgte hende til??
var det Kirsten eller mette Levorsen???
jeg ved ikke hvor Beauty er nu, men jeg har en veninde der ejer hendes føl Caramba (hvis det er den Beauty jeg tænker på)

Skriv lige til mig..

Mvh.
Carina. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej Carina
Forfatter: 
Dato:  15-07-2004 18:19
Jeg husker desværre ikke pigens navn, men hun var ikke så gammel, lille og lidt buttet!
Da jeg besøgte hende, stod Beauty på en stor gård udenfor Hirtshals-tror de tidligere havde haft travheste der. Senere fik jeg af vide hun (måske) var flyttet til Hirtshals rideskole. Om hun har fået føl ved jeg ikke-hvor gammelt er føllet (er det broget-bare nysgerrig)? Har du set moren (Beauty) til føllet?
Har lige fundet nogle billeder, så jeg kan give dig en lidt mere detaljeret beskrivelse!Hun er helt brun i hoveder, m få hvide hår i panden, nogle kønne øjne, og en stor sort pandelok! Højre for- og venstre bagben helt hvide. Sok på højre bag, og hvid til knæet på venstre forben. Hendes aftegn er meget skarpe. sort hale. 2/3 af man sort (øverste del), resten hvid! Stribede hove! Meget harmonisk bygget!
Fik tit afvide hun ville være god til avl pga. udseende, evner m.m., så det ville da være dejligt hvis der er nogen, som har avlet på hende!
Jeg har desværre ikke mulighed for at ligge billede ind lige nu, men skal se om jeg ikke kan få det scannet ind en dag snart, da det jo er gamle billeder jeg har!!

Håber du kan bruge det til noget!!

Mvh Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

Nu med billeder!
Forfatter: 
Dato:  16-07-2004 21:12
....Så fik jeg nogle billeder ind af Beauty! Der er flere på min præsentation!!

0
0
Svar på denne tråd

undskyld forsinkelsen...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2004 18:13
hej lisbeth...

jeg er ked af det men det er ikke den beauty jeg kender...
håber du finder hende...

Held og lykke.. (y)

Mvh
Carina.. :-(
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider