Hejza...
Jeg efterlyser min gamle hest Zigol.
Han er næsten ren araber, skimmel ca. 152cm. Blev solgt til Vejle i sommeren 2003.
Han car en dejlig hest, med en masse temperement, sød ov venlig på fold.
Nogen der ved hvor han er/ kender ham..
Såå skriv..
Hilsen Pernille Sigsgaard