|
|
| Nogen der kender?? |
| Forfatter:  |
Hanne petersen |
| Dato:  |
21-06-2004 20:04 |
|
Hey alle sammen..
for godt to år siden købte jeg en dansk varmblods hoppe efter Sir victor..
gad godt vide lidt om ham..
har kigget over det hele og kan ikk finde noget om ham..
det eneste jeg ved er at den er død, og at den er efter Avanti... han var vist også pirathingst..
håber der er nogen der kender noget til ham..
på forhånd tak..
Knuz..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet