Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Domingo?? NF 1 pony??
Forfatter: 
Dato:  16-06-2004 12:35
Hej alle.

I 2001, april, havde jeg en pony på prøve. Det var Domingo, en mørk New Forest vallak, med papirer, lidt spinkel i det.. Han var fra Fredericia.
Grunden til at ejg ike købte ham, var at jeg på det tidspunkt ikke var erfaren nok til at håndtere ham. han var meget sky og nervøs, og havde ingen tillid til mennesker. det ville man kunne opbygge, men som sagt var jeg ikke erfaren nok.
Jeg tror ikke Domingo var blevet behandlet ordentligt, og desuden var 12.700 en meget overvurderet pris at ville have fopr ham. Han var klun "ridevant", selvom det bleve påstået at han var helt rideklar.

Kender du domingo, har du hørt om ham, ejet ham eller lignende?? Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan han har det nu.

Sisse :-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider