Heii..
Jeg har hoppe og er new forest..som jeg søger fortid på..hun er købt ved en hestehandler i ribe på toftlundvej..hun er brun med en hvid sok på højer bavben og en lille stjerne i panden..Hun er 6 år.. jeg købte hende da hun var ca. 3½ år..jeg ved ikke hvad hun hed inden jeg købte hende..så det kunne være lidt sjov at vide hvad hun hed..jeg ved også at hendes tidliger ejer byttede hende med en stor hest..
Håber hendes tidliger ejer mailer til mig vis hun/han ser dette..
forresten..jeg har en hjemmeside om mig og hende så den kan i tjek vis i vil se billeder..www.santi-min-ponz.webbyen.dk..
Hilsen Trine
