Hej.
Er der nogen der ved hvor REGENT SKAWBO er nu? Har i set eller hørt om ham, eller er det lige netop dig der har ham, må i meget gerne skrive til mig. Han er en DV vallak. Ca. 157 i stg, brun med hvide sokker og en stjerne i panden. Han er meget spinkel af bygning, og ligner faktisk mere en fuldblod. Han er brændemærket. Han er ca 7 år nu. På højre bagben (cirka) er der en rimelig stor hævelse af arvæv, fra et sår han fik da han vist nok var føl.
SKRIV TIL MIG.. Også selvom du måske ikke er helt sikker
Venlig hilsen Ditte Kristiansen, Nordjylland