Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 REGENT SKAWBO
Forfatter: 
Dato:  13-06-2004 00:38
Hej.

Er der nogen der ved hvor REGENT SKAWBO er nu? Har i set eller hørt om ham, eller er det lige netop dig der har ham, må i meget gerne skrive til mig. Han er en DV vallak. Ca. 157 i stg, brun med hvide sokker og en stjerne i panden. Han er meget spinkel af bygning, og ligner faktisk mere en fuldblod. Han er brændemærket. Han er ca 7 år nu. På højre bagben (cirka) er der en rimelig stor hævelse af arvæv, fra et sår han fik da han vist nok var føl.

SKRIV TIL MIG.. Også selvom du måske ikke er helt sikker :)

Venlig hilsen Ditte Kristiansen, Nordjylland
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis du
Forfatter: 
Dato:  13-06-2004 10:32
Eventuelt prøver inde under avl og han er blevet ejerskiftet kunne det være du kunne finde ham ?

Det er da et forsøg værd

Men held og lykke


Hilsen Betty

Hvis Gud ville have haft det sådan at vi skulle kunne nå vores tæer
Så havde han sat dem højere
oppe

Team Bon Bon


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider