H@løj
jeg er en pige på 14 år som i december år 2003 fik en hest som hedder Sunshine.
han er en brun vallak med sorte soker Ca 1,39 (har vi fået fortalt). han er lidt håndsky men det bliver bedre og bedre for vær dag.
han har været på en ride skole som hedder Hvidovre Avedøre Rideklub.
vi har besøgt ride skolen det var rat at se hvor han hvde stået.
han var 12 år da vi købte ham (måske 13 år nu ved ik helt) han er en diglig pony jeg er MEGET:)! glad for ham. undefined
