Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Sunshine-kender DU ham?
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 01:30
Sunshine er en 13 års vallak.
Han er sød og kærlig pony,brun med sort man og et flot udseende, ca 1.39 i stang.
Han er lidt håndsky ved berøring i "ansigtet",men det bliver bedre og bedre for hver dag der går.
Vi har haft ham i familien siden december 2003 og vil gerne vide mere om ham og hans fortid,,,rigtig gerne!!
Han kommer fra HVR Hvidovre/Avedøre Rideklub,
bor nu på Bornholm.
Skriv endelig til os hvis du/I kender ham.
Hilsen Sunshine og pigerne Luna og Anita

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hey...!
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 12:29
Har du nogle billeder af ham...?
Han lyder nemlig som en vi engang havde på vores rideskole..! Den blev solgt omkring maj 2002 mener jeg det var, nemlig i forbindelse med at rideskolen lukkede..! Og farve og højde passer rigtig godt..! Mener nemlig han var præcis de 139...!

HS auriganbid sælges
Kieffer Wien sælges
:-D Elsker min dejlige hest My Fair Tango se ham i præ
:{-( {> Savner Tessa som blev aflivet d 28/7-03 Vil altid elske hende :{-( {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Belinda!
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 16:48
Jeg ved med sikkerhed det ikke er ham :-). Da han har stået på Hvidovre-Avedøre Rideskole i hvert fald siden 1998 :-)!


Mvh
:-) Winnie :-)
{> Kacymet*Edward*Zadeek {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv...!
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 19:38
Ville jo ellers havde været sjovt hvis det er den sammen...!
Men har du evt. nogle billeder..? Det ville nemlig også hjælpe andre meget, for jeg vil tro en del tænker at det muligvis kunne være en de kendte, men de er ik helt sikker, så tror jeg et billede måske ville hjælpe, hvis alså du kunne skaffe et..!?

Håber du forstår hvad jeg mener..!

HS auriganbid sælges
Kieffer Wien sælges
:-D Elsker min dejlige hest My Fair Tango se ham i præ
:{-( {> Savner Tessa som blev aflivet d 28/7-03 Vil altid elske hende :{-( {>
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider