Hej jeg søger min venindes gamle pony som jeg savner helt vildt, og jeg ville gerne vide om han har det godt.....
Navn: Magnus
Alder: Kan ikke huske det, men var vidst 8 år
Race: Nordbakke blanding
Køn: Vallak
Højde: 1. pony
Bygning: Spinkel
Farve: Gul
Kendetegn: Megeyt speciel nordbakke og så er han meget stærk og ikke så nem at styre (Altså dengang min veninde havde ham)
Hvor han blev solgt til: Fyn (Ved ikke om han stadig er der)
Billed:

Her er han lige kommet....

Her har vi været ude og ride

Og så lige et råb om hjælp for at komme ud på marken!
