Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Jeg savner min venindes gamle pony
Forfatter: 
Dato:  29-05-2004 23:08
Hej jeg søger min venindes gamle pony som jeg savner helt vildt, og jeg ville gerne vide om han har det godt..... :-)

Navn: Magnus
Alder: Kan ikke huske det, men var vidst 8 år
Race: Nordbakke blanding
Køn: Vallak
Højde: 1. pony
Bygning: Spinkel
Farve: Gul
Kendetegn: Megeyt speciel nordbakke og så er han meget stærk og ikke så nem at styre (Altså dengang min veninde havde ham)
Hvor han blev solgt til: Fyn (Ved ikke om han stadig er der)
Billed:


Her er han lige kommet....


Her har vi været ude og ride


Og så lige et råb om hjælp for at komme ud på marken! :)




Hilsen Diplen og den lille western mule.. Charmur :)

"Real love is from the inside"
Prøv min helt nye side:
Horse World
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider