|
|
| Chirac |
| Forfatter:  |
RikkeJ |
| Dato:  |
28-05-2004 16:32 |
|
Hejsa:)
Jeg solgte min dejlige dreng i December 03. pga depression var jeg ikke istand til at passe ham, så jeg blev nød til at sælge ham til Lars Frederiksen i Skibby. så vidt jeg ved er han solgt videre til en i Slangerup.
lidt om Chirac:
født: 1995
stangmål: ca 173cm
farve: brun med 1 hvid bagsok
Far: Chevri´s Cavallo
Morfar: Saskibard II
han var redet op til LA4 men pga min sygdom stået i nogle måneder.
Er der nogen der ved hvor min skattebasse er endt henne?
MVH Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet