Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 oldenborger hoppe..
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 22:10
hej..

jeg vil gerne hører om der er nogle der har set, hørt om en stor oldenborger hoppe ved navn Mischa..
hun stod på ballerup rideskole for nogle år siden og blev sent til heste handleren Lars frederiksen..

lidt om mischa..

omkring 1.76 høj.. sort med hvide bag sokker og en lille stjerne i panden.. hun var(er) en meget bestemt hoppe.. megt stor muskelmæssi..

jeg har hørt af hun er blevet rygget ned til faxe og står på en gård hvor hun for det meste står på græs.. og bliver redet en gang imellem i skoven..

hvis der er nogle der hved hvem det er og hved hvor hun står vil jeg blive meget glad for af hører fra jer..

på forhånd tak

kh. Nathasja Christensen..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm....
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 08:39
Kan du sige hvor i faxe?!... jeg bor i det område og kender mange af hesteejerne...
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider