|
|
| oldenborger hoppe.. |
| Forfatter:  |
Nathasja Christensen |
| Dato:  |
22-05-2004 22:10 |
|
hej..
jeg vil gerne hører om der er nogle der har set, hørt om en stor oldenborger hoppe ved navn Mischa..
hun stod på ballerup rideskole for nogle år siden og blev sent til heste handleren Lars frederiksen..
lidt om mischa..
omkring 1.76 høj.. sort med hvide bag sokker og en lille stjerne i panden.. hun var(er) en meget bestemt hoppe.. megt stor muskelmæssi..
jeg har hørt af hun er blevet rygget ned til faxe og står på en gård hvor hun for det meste står på græs.. og bliver redet en gang imellem i skoven..
hvis der er nogle der hved hvem det er og hved hvor hun står vil jeg blive meget glad for af hører fra jer..
på forhånd tak
kh. Nathasja Christensen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.... |
|
|
Kan du sige hvor i faxe?!... jeg bor i det område og kender mange af hesteejerne...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet