Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Nogen Svenskere her med en broget pony?
Forfatter: 
Dato:  05-05-2004 19:04
Min ponny vallak Stormvind, stod i 1998 uppstallad på Løgstrup Ridskole, nära Viborg i Danmark. Där stod han i ca 6 månader.
D.1-10-1998 blev Stormvind sold. Köparna var Brd Rask från Kjellerup.
Kort efter köpet sålde dom han vidare til Sverige. Vart han är nu vet jag inte.

Lite om Stormvind:
Han er 136 cm hög.
Han är schäck, ljus och mörkbrun/vit
Han har stor/fluffig vit/brun svans och man.
Han vill idag vara 9 år.
Han har en spinkel byggning och ett väldigt fint huvud.
Hans pappa är pinto, och han mamma Fjordhästblanding.

Om du någonsin har varit/är i kontakt med honom, vill jag bli jätteglad för några informationer om hur han har det osv...

M.V.H Henriette /Danmark
mvh. Henriette

------- :-) ;-D :-) ;-D ;-D :-) ;-D :-) -------


:-( Savner dig Pjevs :-(


Nu også med hjemmeside - Om hopper i fol og foling
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider