|
|
| Nogen Svenskere her med en broget pony? |
|
|
Min ponny vallak Stormvind, stod i 1998 uppstallad på Løgstrup Ridskole, nära Viborg i Danmark. Där stod han i ca 6 månader.
D.1-10-1998 blev Stormvind sold. Köparna var Brd Rask från Kjellerup.
Kort efter köpet sålde dom han vidare til Sverige. Vart han är nu vet jag inte.
Lite om Stormvind:
Han er 136 cm hög.
Han är schäck, ljus och mörkbrun/vit
Han har stor/fluffig vit/brun svans och man.
Han vill idag vara 9 år.
Han har en spinkel byggning och ett väldigt fint huvud.
Hans pappa är pinto, och han mamma Fjordhästblanding.
Om du någonsin har varit/är i kontakt med honom, vill jag bli jätteglad för några informationer om hur han har det osv...
M.V.H Henriette /Danmark
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet