Kender du denne pony, Hun blev kaldt Bette da jeg red hende, jeg ved ikke om hun har ændret navn, hun stod opstaldet på Stevnstrup Rideklub lige uden for Randers da hun blev solgt, hvis du kender hende må du meget gerne skrive til mig
Der ligger et par billeder af hende på min præsentation, jeg kan ikke få pc'er til at makke ret "fejl40"