Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Kito, hvor er du???
Forfatter: 
Dato:  30-04-2004 11:44

HJÆÆÆÆLP MIG!!! Jeg vil så gerne finde Kito igen.. Det er den smukkeste frederiksborg vallak der findes, men jeg blev desværre nød til at sælge ham for en fem års tid siden,jeg havde desværre ikke tiden og det der skulle til for at udnytte hans evner..
nu har jeg kommet til at studere billederne af ham for meget og kan bare ikk holde det ud længere.Jeg er bare grædefærdig,så nu må jeg bare vide, hvor han er og hvordan han har det.. Så jeg håber virkelig at der er nogle af jer, der kan og vil hjælpe mig..

Det sidste jeg ved er at han skulle være i Nordjylland et sted.. Hans fulde navn er kito favorit.. PLEASE håber på lidt hjælp..


Knus og kram

Anita
0
0
Svar på denne tråd
 
 der er
Forfatter: 
Dato:  30-04-2004 12:06
en pige her på HN som har en frederiksborg som de kaldte for kito, men som egentlig iflg. papirene hedder Favorit.


kan ikek lige huske hvad hun hedder.


Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.

Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd
 
 fandt hende lige
Forfatter: 
Dato:  30-04-2004 12:13
http://www.hestenettet.dk/lodge/30120/

Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.

Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd
 
 det kan jo næsten ikke
Forfatter: 
Dato:  30-04-2004 14:49
være andre

håber at dig og sabrina kommer i kontakt med hinanden
vi andre vil gerne havde en opfølgning :-)


hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja hun har skrevet...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2004 20:40
til mig og tror vi taler om den samme hest... håber hun skriver tilbage... sjovt! at høre fra tidliger ejer, jeg har selvfølgelig skrevet at han har det RIGTIG! RIGTIG! godt for det har han virkelig han hygger sig rigtig og blevet kanon dygtig springhest og dressur. Min mor hygger sig meget med ham.... dejlig hest, håber hun snart skriver igen.... for er RET sikker på at det er ham, for han blev nemlig solgt til en dame i Nordjylland hvor jeg nu har købt ham fra og det er ca. 5-6 år siden hun købte ham meget underligt! men alle jer herinde kender mig jo godt efterhånden så dejlig i melder ud med at det er mig som har Kito, i flg. papir Favorit.!
En gang fjordhest,
altid fjordhest!


Hvorfor sidde hjemme og glemme, når man kan sidde på hesten og føle blæsten?
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er det dejligt
Forfatter: 
Dato:  30-04-2004 20:51
jeg syntes det er så godt når man ved hvor "sine" heste
befinder sig, selv har jeg 4 jeg gerne vil vide hvor er!!

freja nordsvensk skovhest ca 160 i stg brun med sort man og hale samt ben og en lille stjerne uden papirer alder omkring 10 idag.

amadeus/basse alder 10 oldenborg/frieser blanding 160 i stg højst mærkværdig sat sammen sort med stjerne og 1 hvid kode, med født bule lige før kryds, ardannelse i venstre bag has,kort hals stort hoved.

gaston rød 1 pony ca 145 i stg med 2 lige høje bagsokker, jeg mener han havde en sok på det ene forben også, han havde bred gennemløbende blis og lyserød underlæbe ligesom det var læbestift, han var en smart pony dog med en anelse langt hoved.6 år i dag

sunshine gipsy tinker hoppe rød skimmelbroget 3 år i dag.

det ville være rart at vide hvor de er endt....


hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd
 
 og jeg
Forfatter: 
Dato:  30-04-2004 21:14
ville så gerne finde Bella, en kat 2 pony som er solgt til en pige i nordjylland, og skulle stå på en rideskole :-(

En kanon spring Pony araber/haflinger. kanon spring pony. øv hun er blevet helt væk :-(


Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.

Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd
 
 jytte har du
Forfatter: 
Dato:  30-04-2004 22:04
ikke et billede, jeg kommer jo en del rundt på de nordjydske rideskoler, jeg kunne da godt holde et vågent øje!


hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd
 
 Berit...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2004 08:22
jeg får lige lagt et ind på min præsentation senere i dag.
Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.

Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd
 
 ok jeg tjekker
Forfatter: 
Dato:  01-05-2004 08:35
senere !


hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider