hey alle!!
Jeg søger Birte Stilou, som er opdrætteren på min nu afdøde hest..
det eneste jeg ved om hende er:
Birte Stilou
xxx,
4520 Svinninge
Det er hva der står i min nu afdøde hests identitets bevis bog.. der står også adresse, men den vil jeg ikke oplyse offentligt...
jeg kan selvfølgelig skrive et brev til den adresse, men jeg kan jo ikk vide om hun er flyttet, for min hest var fra 1987, og det er jo så nu 17 år siden, hun har opdrættet ham som føl..
jeg søger gerne hendes mail, eller tlf.(helst mail) da jeg så kan få oplysninger om min hests fortid (og fortælle hende at han desværre nu er død)..
Navn: Marco
Køn: Vallak
Født: 1987
Høj: 161 stg.
Farve: mørkerød, stikkelhåret
Aftegn: ureg. stjerneblis, lav sok h.b, sok v.b. lidt hvid ved halsen/struben mellem kæberne..
Afstamning: Ukendt
Reg.nr: 8730677
han var ikke brændemærket (nok fordi han var blanding)
Marco var meget nem at læsse i trailer, han gik bare lige op. Marco var over 100% traffiksikker, kunne gå LC-LB i dressur, og Ca. LC-LB i spring.. havde sprunget 130 i løsspring.
Billeder:

Den måde tiggede han på... så skøn..
Jeg søger også meget gerne den ejer vi købte ham af..
hun hedder Kamilla, og vi fik også hendes e-mail adresse, så jeg kunne skrive hvordan det gik med marco, men den kan jeg ikke finde mere..
vi købte marco oppe af ved frederikssund, og dem vi købte ham af havde Rørbæk dyreklinik som dyrlæge..
de havde haft marco i omkring 4 år.
det var vidst noget med at Kamilla mest sprang og red ture på ham, og havde så en halvpart som vidst red lidt dressur og ellers hyggede...
parten havde en datter, og kamillas mor var vidst lysthåret.. (det er hvad jeg kan huske)
håber virkelig at nogen kan genkende marco, da jeg meget gerne vil i kontakt med hans opdrætter og gamle ejer...