|
|
| lady siena og othello |
| Forfatter:  |
Yvonne Jensen |
| Dato:  |
27-04-2004 17:28 |
|
jeg efterlyser min tidligere dv vallak othello han er lysebrun med lang hvid blis i hoved og 3 hv. sokker jeg var nødsaget til at sælge ham til en hestehandler i rønnede. og hva jeg har fået oplyst skulle han være solgt til et sted på lolland til nogen der ville bruge ham til skovturshest han er 1,62 og alderen må være ca.13 år nu så vidt jeg husker har jeg vist skrevet på hans vacc.kort CASTELLO da jeg kaldte ham det. jeg har også skrevet mit navn: heidi jensen hvis du eller nogen har kendt ham vil i da ik kontakte mig da jeg er meget intreseret i at høre hvordan det går ham.
jeg efterlyser også min tidligere dv hoppe lady siena jeg købte hende hos torben andersen i rønnede. hun har været mange steder iflg. hendes vacc.kort hendes far hed gøngehusfarmens sandrini og moren hed london hendes farfar hed perganini hun er avlet i kokkedal og jeg også haft kontakt til avleren men jeg har senere været nødsaget til at sælge hende igen desværre hun var mørkebrun med lang pandelok en rigtig dygtig dressurhoppe jeg ved at hun kort efter blev solgt til en familie på svinø men blev igen solgt til torben andersen og der slutter mit spor kan nogen hjælpe mig? mvh. heidi isabella jensen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet