Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 er der nogle der har afkom efter trine
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 09:37
fra rostrup ved arden.!?

måske er det helt hen i vejret, da yngste afkom må være omkring 17-18 år!!

trine var min føste hest,jeg købte hende or mine konfirmations penge da var trine 12 år,hun var blevet brugt til spring og jagt af hendes tidligere ejer, da hun blev skadet kom hun til at gå hos hans far som brugte hende til avl. der var ingen papirer på trine men hun var ½ hannoveraner og ½ frederiksborger,christian bach som faderen hed trak så vidt jeg husker 3 føl på hende inden jeg købte trine.

det ene føl tror jeg kom til gistrup hos en pige som hed fie"tror jeg" den var skimmel og faderen højest sandsynligt en araber.

er der mon´s tro nogle som kender til disse afkom der ude udfra de sparsomme oplysninger, ville jeg blive meget glad.

hilsen berit


Kåret tinker hingst står til afbenyttelse, se mere her

tinker hingst
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider