Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Roma Hovgård e. BH Romancier
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 09:42
Jeg synes det kunne være sjovt at høre om der er nogen der kender Frühmis første føl - Roma Hovgård.

Hun er født hos Gurli og Jeppe Schultz i Christiansfeld...i 1996, må det være.

Hun er efter Romancier/Frühling/Lagano, rød med hvide aftegn og omkring de 1,60 - hun er kåret i DS (muligvis med R'et).

Ringer der en klokke? :-)

;-D Chris, Fjederfoden & Grislingen

Alle er vi krummer i livets store kagedåse - undtagen mig, jeg er en lille lækker chokolademarengs
- Garfield
0
0
Svar på denne tråd
 
 lidt svar
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 10:42
Hestens bedømmelser

Ident: RDS 13230
Hestens avlsforbund: DV
Land: Danmark
Navn: ROMA HOVGÅRD


Bedømmelse: Eksteriørkåring
Avlsforbund: DV
Sted: Sdr. Hygum
Resultat: DS
Dato: 08-07-1999
Kortvis: DS
Langtvis: DS 767 56 67 7
Rapportvis: Kåret den: 99-07-08 Beskrivelse: Dansk Varmblod

Sted: Sdr. Hygum Udtryksfuld, velgående hoppe, men knap i rammer og format.
Brugsdel ialt: 6,82
R: 6,71 G: 7,24 S: 6,52
Resultat: DS
Stangmål: 159

Hestens bedømmelser

Ident: RDS 13230
Hestens avlsforbund: DV
Land: Danmark
Navn: ROMA HOVGÅRD


Bedømmelse: Sadelkåring
Avlsforbund: DV
Sted: Sdr. Hygum
Resultat: BESTÅET
Dato: 08-07-1999
Kortvis: BESTÅET
Rapportvis: Ridelighed (F) 7 Taksation løsspringning (D) 6
Kapacitet gangarter (F) 7 Benteknik løsspringning (D) 7
Ridelighed (D) 6 Brug af ryg løsspringning (D) 6
Skridt (D) 7 Kapacitet løsspringning (D) 7
Trav (D) 8 Ridelighed samlet 6.71
Galop (D) 7 Gangarter samlet 7.24
Kapacitet gangarter (D) 7 Springning samlet 6.52
Samlet resultat 6.82


Hestens afkom
Ident Navn Fødselsdato Køn
208333200301286 NØRRINGSHOLMS LUKAS 15-04-2003 Hingst
208333200200900 NØRRINGSHOLMS LAKOSTA 25-04-2002 Hingst

Og den skulle gerne være i fol med Blue hors Romancier

Jeg sender dig adressen på ejeren internt

Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.

Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uhu...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 11:06
Jeg vil da ikke håbe hun er i fol med Romancier - det er jo hendes far... ?:-)


;-D Chris, Fjederfoden & Grislingen

Alle er vi krummer i livets store kagedåse - undtagen mig, jeg er en lille lækker chokolademarengs
- Garfield
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg tjekker
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 12:27
lige om der har været leverpostej på mine øjne.

Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.

Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd
 
 så skidt da
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 12:28
det er future cup.

Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.

Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hehe...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 13:46
...du skulle da bare lige have pudset brillerne, Jytte!

Jeg skulle da også lige til at råbe op om blodskam osv... ;-)

;-D Chris, Fjederfoden & Grislingen

Alle er vi krummer i livets store kagedåse - undtagen mig, jeg er en lille lækker chokolademarengs
- Garfield
0
0
Svar på denne tråd
 
 Roma...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2004 21:32
Jo, hende kender jeg da vist nok. Men det er længe siden jeg har set hende, og jeg ved ikke om det er samme ejer stadigvæk.

Du kan jo skrive til mig.
Með kveðju
Anne Thomsen
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider