|
|
| Mini hoppe købt hos Torben i Rønne |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
16-04-2004 16:58 |
|
Kender du til hende .
Jeg købte hende Skærtorsdag i sidste uge .
Hun er ca 2½ år , har stadig nogle af sine første tænder så hun er ikke 3 endnu .
Hun er ca.79 i stang , rød med en lille smule hvide hår iblandet ( kan kun ses hvis man kikker meget godt efter ) .
Så har hun en smule hvide hår i panden , og lys man , pandelok og hale .
Hun er flink nok bider eller sparker ej, men er ikke til at fange på folden endnu .
Jeg ville blive meget glad for noget baggrund på hende .
Jeg aner ikke hvad hun hed men jeg kalder hende Trixibell.
Hilsen Illum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet