|
|
| Dumann Holmklit |
| Forfatter:  |
Lene F |
| Dato:  |
12-04-2004 22:53 |
|
Hejsa!
Jeg søger min gamle hest´s føl, Dumann Holmklit.
ER der nogle der kender den, vil jeg blive meget glad, hvis du vil skrive lidt om den på min mail!!!
på forhånd tak
Mia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mia - se her! |
|
|
Hej Mia,
Hvis du vil vide mere om Dumann, så skriv til mig: lillemyr@hotmail.com
Hilsen
Lillemyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ved lidt... |
| Forfatter:  |
BetinaTigra |
| Dato:  |
17-04-2004 00:56 |
|
Dumann har en periode boet på Holmegården i Vassingerød, ejet af en pige, der hedder Camilla.
Hun har også haft ham opstaldet på Barthahus en periode.
Men hun solgte ham igen for et par år siden (vistnok)
Hvis du vil vide mere, kan jeg prøve at snakke med Camilla...
Mvh. Betina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet