har du set sådan en pony? Nok i Jylland da han blev flyttet dertil.
jeg vil gerne vide om nogen har set ham?? jeg har redet lidt på ham og han var en dejlig pony, elsdkede at springe. men hvis man bare kun sprang når man red så kunne han blive stædig og nægte at lade sig indfange på folden, han elsker ture!
han kommer oprindeligt fra Fyn, jeg tror nok at ham der har ham nu hedder Ulrik...
eller også er den hos hans forældre.
Lidt om Krumme, han ahr sommereksem, hvilkt kommer tydeligt i man og hale, han har ingen aftegn, men har en særlig brun farve, som jeg synes er speciel for en pony, han har måske kort man nu, ingen blis eller sokker. han er lysere rundt om mulen og er soms sagt 115 cm ca.
han kunne være ret fræk, men smed ikke nogen af, han ahr det med at bide år man trækker ham, det gjrode han dengang og i starten ville han ikke have taget hove.
jeg mener ike at han har sko på..
billede kommer så snart jeg har fået det ordnet.
Med venlig hilsen Anja og Thjalfe "Hellere Lugte Af hest - end bare Lugte"
GANTIMULE Stedet med historier, hesteguf, ismuleinfo, billeder og m.m.