Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 brunvallak, 115 cm og med sommereksem!
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 13:59
har du set sådan en pony? Nok i Jylland da han blev flyttet dertil.

jeg vil gerne vide om nogen har set ham?? jeg har redet lidt på ham og han var en dejlig pony, elsdkede at springe. men hvis man bare kun sprang når man red så kunne han blive stædig og nægte at lade sig indfange på folden, han elsker ture!

han kommer oprindeligt fra Fyn, jeg tror nok at ham der har ham nu hedder Ulrik...

eller også er den hos hans forældre.

Lidt om Krumme, han ahr sommereksem, hvilkt kommer tydeligt i man og hale, han har ingen aftegn, men har en særlig brun farve, som jeg synes er speciel for en pony, han har måske kort man nu, ingen blis eller sokker. han er lysere rundt om mulen og er soms sagt 115 cm ca.

han kunne være ret fræk, men smed ikke nogen af, han ahr det med at bide år man trækker ham, det gjrode han dengang og i starten ville han ikke have taget hove.

jeg mener ike at han har sko på..

billede kommer så snart jeg har fået det ordnet.


Med venlig hilsen
Anja og Thjalfe
:-D "Hellere Lugte Af hest - end bare Lugte" :-D



GANTIMULE
Stedet med historier, hesteguf, ismuleinfo, billeder og m.m.
0
0
Svar på denne tråd
 
 her er billedet
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 14:12


ja han var en skøn en og smuk.

HAR DU SET HAM???


det er ikke 100% sikkert at han er i Jylland, han kan godt være andre steder, mpåske hane r solgt...så tjek lige nabolaget, eller delokale rideskoler!


Med venlig hilsen
Anja og Thjalfe
:-D "Hellere Lugte Af hest - end bare Lugte" :-D



GANTIMULE
Stedet med historier, hesteguf, ismuleinfo, billeder og m.m.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider