Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 SKOVVEJENS HEIDI "FOXY"
Forfatter: 
Dato:  08-04-2004 17:26
SKOVVEJENS HEIDI; KALDES FOXY. EN DEJLIG FJORD HEST SOM JEG KØBTE FOR ET ÅR SIDEN, AF EN FAMILIE I SØNDERJYLLAND. MEN HVOR HUN ELLERS HAR VÆRET, HVORDAN HUN HAR HAFT DET MM VED JEG INTET OM. HUN ER EN SKØN HOPPE PÅ SNART 11 ÅR, 145 STG OG DEN GAMMELDAGS TYPE. JEG HÅBER NOGLE VED BARE EN LILLE SMUGLE OM HENDE...
HÅBER AT HØRE FRA JER.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2004 18:32

De der store bogstaver, jeg gider ikke en gang læs hvad du pørver at skrive, beklager

Adfærdsregler( som står underst på alle sider..

9. Hold kammertonen !
Bestræb dig på at behandle andre som du helst selv gerne vil behandles. Hvis du skriver med store bogstaver, betyder det at du råber - og det gør det sværere at læse. Undgå brug af kraftudtryk, og prøv at bruge den tid det kræver at formulere et indlæg så det ikke er stødende eller svært at læse.

Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.

Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder!
Forfatter: 
Dato:  08-04-2004 19:06
HejDav!

Jytte her ret!!!
Det er ikke til af læse!!

Tillader mig at sætte et par billeder af "foxy" her ind!








Nógv muss og klem frá mær


Farven er ligegyldig MEN røde heste er nu charmerende!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider