SKOVVEJENS HEIDI; KALDES FOXY. EN DEJLIG FJORD HEST SOM JEG KØBTE FOR ET ÅR SIDEN, AF EN FAMILIE I SØNDERJYLLAND. MEN HVOR HUN ELLERS HAR VÆRET, HVORDAN HUN HAR HAFT DET MM VED JEG INTET OM. HUN ER EN SKØN HOPPE PÅ SNART 11 ÅR, 145 STG OG DEN GAMMELDAGS TYPE. JEG HÅBER NOGLE VED BARE EN LILLE SMUGLE OM HENDE...
HÅBER AT HØRE FRA JER.
De der store bogstaver, jeg gider ikke en gang læs hvad du pørver at skrive, beklager
Adfærdsregler( som står underst på alle sider..
9. Hold kammertonen !
Bestræb dig på at behandle andre som du helst selv gerne vil behandles. Hvis du skriver med store bogstaver, betyder det at du råber - og det gør det sværere at læse. Undgå brug af kraftudtryk, og prøv at bruge den tid det kræver at formulere et indlæg så det ikke er stødende eller svært at læse.
Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??
En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.
Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet