|
|
| Jytte-hjælp fra dig søges |
|
|
Hej jytte
Jeg har lige læst ridehesten, og er i artiklen "danske heste i USA" s.89 et billede af en dv hest som de efterlyser fortiden på.. Den er mærket med krone+bølge, og har nummeret 220. Er der mulighed for, at du kan finde den på hestedata kun med nummeret??
Der står sådan her ved billedet:
Jeg aner ikke hvem han er efter, men han er pragtfuld, forklarer juniorrytteren Lauren Hopper. Mephisto er en stor og særdeles velgående vallak, som formodentlig er 13 år. Familien købte den danske varmblodsvallak i tyskland, og de har ingen anelse om, hvem han er efter, men de er meget glade for ham. Lauren Hopper og Mephisto er på det amerikanske juniorhold, som vandt en guldmedalje ved noget man derovre ret ubeskedent kalder junior Olympics. I wellington fik parret flere placeringer i klasserne for ungryttere. Er der nogle af læserne som genkender mephisto, så hører vi naturligvis gerne fra jer. Den angiveligt 13-årig vallak er brændemærket med kronen og bølgen på låret og nummeret 220.
Jeg håber du kan finde noget Jytte- det kunne være sjovt at se, hvem den er..
Nuuni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det har |
|
|
jeg godt set, men ikke haft tid til at søge efter.
Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??
En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.
Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet