Hvem har haft Lady før??
Jeg har for ca 7 mdr siden købt Lady, en anglo araber/lippizzaner blanding på nu 10 år, hendes tidligere ejer havde haft hende i 2 år men hvem havde hende før det??
Hun er nu lys skimmel men har sandsynligvis været mørk. Hun er 155 stg, en lidt speciel dame. Hun har tilsyneladende ikke sprunget før eller lært at sætte i en ordentlig kort galop (hun løfter sig ikke)
Jeg fik at vide hun havde gået som handicap hest men dette tvivler jeg meget på da hun af og til ser spøgelser bag sig og kan finde på at komme med et glædesbuk. Hun er trafiksikker og siger ikke meget til noget af det der sker omkring hende.
Hun har en skønhedsfejl som jeg ville komme nærmere ind på hvis der skulle melde sig en eller flere der måske kender hende.
Hun er købt i nordjylland.