Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Hvor er mine heste/ponyer ?
Forfatter: 
Dato:  06-04-2004 15:01
Jeg søger disse heste og ponyer, som jeg har ejet, men tabt sporet af..........

DORA, knabstrupper, 123 cm. stg., plettet. En noget reserveret og bestemt lille dame. Er muligvis solgt fra Torben Andersen, Rønnede.

TRILLE, brun hoppe, ca. 130 - 135 cm. stg. Hvis hun lever er hun omkring 25 - 30 år. Hun blev solgt fra Tina i Sorø omkring 1992.

FENJA, hvid hoppe, knabstrupper-blanding. 154 cm. stg. Hun må være omkring 23 år nu. Super god til dressur, og elsker at springe. Er muligvis solgt fra Lars Frederiksen, Skibby i slutnungen af 1993 eller 1994.

KASTANIENS BAJANO, knabstrupperhingst/vallak, 7 år. Ca. 120 cm. stg. Solgt fra Knud Remien i 1997 eller 1998. Han kom vist til jylland sammen med en knabstrupper-hoppe.

Brun hingst/vallak, 6 år, 88 cm. stg. Er muligvis solgt fra Torben Andersen i dec. 2002 eller i 2003.
Han vil gerne bide og kræver en fast hånd.

Kender I en eller flere af disse heste/ponyer, bliver jeg meget glad for at høre, hvad der er blevet af dem. Mange hilsner fra Jeanne.
0
0
Svar på denne tråd

trille
Forfatter: 
Dato:  06-04-2004 16:34
har du ikke et bilede af hende kender hende måske
0
0
Svar på denne tråd

Brun hingst 88cm? Min mors måske?
Forfatter: 
Dato:  06-04-2004 17:03
Hej.

Min mor har sådan en lille hingst "trold" Som er helt brun med stor pannelok, samt man,

Hun købte ham på egeskov marked, en sommer for to år siden, på daværende tidspunkt var han meget sky, og ustyrlig?

Han er nu ca 6-7 år, stadig hingst og en dejlig kæle potte som nyder livet med sin hoppe.?

Er det måske din den gamle......?

Jeg har et par billeder af ham hvis det skulle havde interesse.
:-D
Kæle kanin søges på fyn, til godt hjem. skriv skriv skriv, hvis du har en.
{>
0
0
Svar på denne tråd

vedr. Trold
Forfatter: 
Dato:  07-04-2004 14:34
rettelse til hvad min datter har skrevet, jeg købte Trold på Gelsted Marked august 2001 - og ikke Egeskov Marked 2002. - det ved jeg, for det var meningen jeg ville sælge ham igen på Egeskov Marked i september, men købte istedet et hoppeføl på 6 mdr. og hun er blevet 3 år her i April.
Så jeg ved ikke om det kan være ham, jeg tror han måler omkring 83-84 cm og ikke 88 cm, han går pas gang i skridt, ligner en der har skidt i bukserne når han går. Men han er meget charmerende, men du skriver også han han bed, det har han aldrig gjort, kun været meget bange, og er stadig bange for fremmede.

hilsen
anita
undefined undefined
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider