Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Nogen der kender min hest?.
Forfatter: 
Dato:  19-10-2017 21:53
Hej HN, jeg søger oplysninger om min hest fortid og håb på at finde hans forældre.

Min hest er fra 2015 efter sigende marts måned. Han skulle efter sigende være avlet på et mindre stutteri eller en privat stald. Som avlede lidt forskelligt som fx fjordheste.

Avler blev syg, kort tid efter. At min hest blev født. Avler skulle af hvad jeg fik fortalt ha været død i løbet af sin sygdom og personens børn. Tog over stedet, de skulle efter sigende ikke ha forstand på heste. De solgte så min hest til en rigtig sød kvinde. Som desværre ikke kan, af hvad jeg fik fortalt huske. Hvad børnene hed eller hvad stedet hed. Hvem hans forældre var osv. Denne kvinde solgte ham så videre til en ung pige. Som nu har solgt ham til mig.

Jeg har fået af vide at han skulle være ren fjordhest. Men folk er også i tvivl om der er haflinger i ham. Jeg håber nogen måske kan genkende historien eller kender til ham.

Han er en rødblak ( rød fjordhest. Alt der er sort på en fjordhest er rødt på ham og er en godkendt farve for fjordheste) på 2 år. Og hvis jeg har gættet rigtig kommer han fra Nordjylland.
0
0
Svar på denne tråd
 
 intet navn
Forfatter: 
Dato:  26-10-2017 21:59

ikke at jeg kan hjælpe - men et navn og måske et billede kan hjælpe nogle? hvad fulgte med af papirer?


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider