Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Palomino-broget, Bianca f. '14, Martofte
Forfatter: 
Dato:  12-07-2017 22:59

Jeg har købt en hoppe, Bianca, født d. 22, juni 2014, som jeg vil prøve at finde ud af, hvor kommer fra.

 

Jeg ved, at hendes hestepas er stemplet første gang i juni 2016 i Martofte på Fyn af dyrlæge Peter Sønnichsen. Jeg ved også at hun er chippet i halsen.

 

Hun har været til salg på DBA i efteråret/vinteren 2016. Prisen var omkring 5.000 kr., og jeg har fået at vide, at daværende ejer havde byttet sig til hende, fordi tidligere ejer ville have en hest, der var klar til at blive redet.

 

Jeg har fundet fire gamle billeder af hende, som jeg har googlet mig frem til. De er desværre ikke så gode. Resten er nye.

 

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede

 

Billede

 

Billede

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-07-2017 07:38

Hvis du fandt billedern på google, må der jo være en "kilde" til billedernes oprindelse, kan du ikke følge den?


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-07-2017 08:10

Det er et godt bud, men billederne stammer fra dba, og annoncen er blevet slettet, så der er desværre ikke mere at komme efter den vej igennem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-07-2017 14:00

Står der intet om avleren i passet eller evt. vaccinationskort? Hvad er ID, måske kan jeg finde noget for dig :)


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider