Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 DV Hoppe
Forfatter: 
Dato:  27-05-2017 23:46

Hej

 

Jeg leder efter noget information om en dv(Hun har brændemærke) hoppe, som hedder Prestige. Hun er lige pt på klankefterskole som elevhest.

Lidt om det jeg ved

Rødbrun hoppe på 172 cirka med hvideaftegning, venlig som dagen er lang. Fine gangarter ikke noget fanis. Er rimlig god til sprigning og elsker det.

Jeg vil gerne vide lidt om hendes fortid fordi jeg har redet hende gennem det sidste år og føler jeg burde vide mere om hende.

Håber nogen har en idé om hvem Prestige er. Lige det eneste billed jeg har af hende

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-06-2017 07:56

Har du et bedre billede af den? Eventuelt fra siden? Ved du hvornår den er født?


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-06-2017 10:42

Under brændemærket står der 3 tal, hvis du kan skrive dem er det måske muligt at finde den via hestedata.


Suldudu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prestige
Forfatter: 
Dato:  25-06-2017 18:46

Hej Julie! Det er mig som hjælper med at passe hestene på klank i ferier og lignende. Jeg har lånt Prestige her i sommerferien og har derfor hendes pas (eller det ligger ude i stalden hvor hun står). Prestige er født 2005 og hun er kåret DS i DV. Hendes far er Leandro DVE 411 og hendes morfar er oldenborg hingsten Urprinz. Jeg skal lige se om jeg kan huske at skrive hendes ID nr ned til dig. Håber det evt kan hjælpe lidt. hov hun er forresten født i Lemvig.


ANNE J. Jakobsen

PT uden hest...

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-06-2017 18:02

 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-06-2017 18:12

Lidt googling og jeg fandt dette:

 

Den har fået føl i 2012 hos en Leif Holm Ventzelsen ved Årre. Føllet den fik har navnet Ries Castore.

 

Håber det gav lidt viden :)


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prestige
Forfatter: 
Dato:  24-07-2017 20:52

Hej Julie

Jeg faldt tilfældigvis over billedet af Prestige. Jeg forsøgte på at skrive PB til dig, men det lykkedes ikke rigtig for mig ?

Jeg har kendt Prestige siden hun var få timer gammel, og købte hende da hun var 6 mdr. ganmel. Hvis du gerne vil høre lidt mere om hende er du velkommen til at skrive en PB til mig ?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider