Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hvad blev der af hende?
Forfatter: 
Dato:  10-04-2017 20:54

Hej,

 

Jeg har i mange år forsøgt at finde ud af, hvad der skete med en skøn fjordhest jeg passede og som pludselig blev solgt tilbage til der hvor hun blev købt (var informationen over telefonen).

Hendes navn var Bella. Født den 26. maj 1977. Orla Holm Hansen købte hende da hun var 3 år og hun blev solgt tilbage, da hun var 5 og siden så jeg hende ikke.

Hun er efter mor: Rikke 87/73 ejer: Bent Eriksen, Dalsbakkegård, Hølkerup i Nykøbing Sj.

Far er 514 Kronborg Heid II ejer på det tidspunkt: Børge Jensen, Køllegården i Mørkøv.

Jeg ved godt det er mange år siden, men hun er stadig savnet i mit hjerte og jeg fik aldrig sagt farvel og fundet ud af hvad der skete med hende?

Med håbet om nogen kan hjælpe med oplysninger??

På forhånd tak?

Vh Sussi


Sussi

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-04-2017 09:24

Har du prøvet at kigge på hestegalleri? Altså lave en søgning med heste født i årene 1976-1978 - og så kun søge på racen? Sandsynligheden for at den lever er rimelig lille. Men håber du får vished.


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad blev der af hende
Forfatter: 
Dato:  11-04-2017 22:08

Tak for dit svar?

Forventede absolut ikke hun var i live, men blot hvad der blev af hende. Man skal tilsyneladende melde sig ind i Fjordhest.dk for at søge oplysninger der?

Prøver hestegalleriet - tak ?


Sussi

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-04-2017 18:09

Det var så lidt. Hun kan jo være løjet yngre/ældre, have skiftet navn og stamtavleoplysninger være blevet væk. Held og lykke.


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-04-2017 11:54

Hej :-)

 

Jeg har prøvet at søge lidt på Bella i Fjordhorse (FJ register). Den eneste Bella med Kronborg Heid II som far er denne, hvor mor og fødsel ikke passer:

Billede

Jeg kan ikke finde nogen Bella født i 1977, hvor mor eller far passer desværre, så måske hun er lavet på en hoppe uden stamtavle og derfor ikke registreret?

 

Så det var desværre ikke meget hjælp, men håber du får held med din søgning :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad blev der af hende - Bella
Forfatter: 
Dato:  22-04-2017 20:03

tusind tak for du forsøgte?Det er jeg virkelig taknemmelig for??


Sussi

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider