Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Information søges om Chanell
Forfatter: 
Dato:  17-08-2016 00:00
Jeg skriver dette opslag da jeg søger oplysninger om en hoppe jeg er ved at købe, og jeg håber der er nogen der ved noget om hende. Hendes navn er Chanell, hun er DV/Fuldblodshoppe med rødt p. Hun er fra 2002 (14 år) og så er hun omkring 163 cm høj. Det ligner hun umiddelbart har været i fol før da dyrlægen kan se tydelige tegn på at hun har været syet. Jeg søger oplysninger om hendes fortid da jeg rigtig godt kunne tænke mig at vide mere om hende. Jeg ved at hun på et tidspunkt har stået på Fyn hvorefter hun er blevet solgt til en i Sønderjylland omkring Sønderborg der havde planer om at bruge hende som ringriderhest. Jeg håber virkelig I dejlige folk herinde kan hjælpe mig!!!

Dét du gør bliver du bedre til! Så øv dig hver dag, i dét du gerne vil blive bedre til. Øvelse gør mester :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  17-08-2016 00:01
Jeg ligger billeder ind i en kommentar i morgen da jeg åbenbart ikke kan ligge dem ind fra min mobil

Dét du gør bliver du bedre til! Så øv dig hver dag, i dét du gerne vil blive bedre til. Øvelse gør mester :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  25-08-2016 09:59

Her har I nogle billeder af hende

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Dét du gør bliver du bedre til! Så øv dig hver dag, i dét du gerne vil blive bedre til. Øvelse gør mester :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider