Jeg søger oplysninger om min gamle hoppes nye ejer. Hoppen hedder Gabriela med ident: 9308137. Hun er født d.4/2 1993, rød med 4 hvide sokker og en blis. I tidernes morgen gik hun LA dressur, men kunne øvelser til PSG (1' er changementer, passage, galoppiruetter), og sprang LA. Hun kunne nogle søde tricks, som at kysse en på munden, og tage gulerødder fra ens mund. Hun var noget af det nemmeste og aldrig bange for noget.
Der er selvfølgelig en kedelig historie bag, hvor jeg efter 10 vidunderlige år med hoppen ikke havde den fornødne tid til hende, og i bedste mening solgte hende til parten. Parten solgte hende dog desværre hurtigt videre til en familie, som jeg heldigvis fik lov at følge. Denne familie måtte dog på grund af ukendte problemer sælge hende videre (imod daværende købskontrakt), men spurgte desværre ikke mig om tilbagekøb, og nægtede derefter at svare på henvendelser ang. hoppens nye ejer. Det eneste jeg ved er at hun efter sigende skulle være solgt til en ældre dame, måske i Slagelse området eller i omegnen.
Jeg har igennem temmelig lang tid nu prøvet på en venlig og pæn måde at få oplysninger om hoppen, men jeg støder mod en mur af uvenlighed og manglende forståelse, så nu beder jeg om hjælp derude!
Er der nogle der kender hoppens nuværende ejer? Eller kan hjælpe mig med at ejers oplysninger? Jeg har hørt at man kan finde ejeroplysninger hvis man har hingsteabonnement på hestedata, så måske er der nogle, der vil være venlige at tjekke det for mig?
Håber på hjælp!
Mvh.
Sara