Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Travhesten reczing
Forfatter: 
Dato:  14-02-2015 23:48

hei

Hvem har denne hest, travhingst Reczing, er født i 1999, full stamme og pass, oppstallet i Sønderjylland, jeg som ejer ham bor i Norge, han og en annen hingst en ponnihingst blev av stallejer opplyst til meg at de døde i 2014 og ble hentet av Daka. da jeg ville ha deres pass så sa han de var levert inn med de døde heste, bare det at da jeg kontaktet Daka så hadde de ingen pass og de hadde ikke hentet døde hester på den adresse på 3 år, da la jeg ud en efterlysning på begge hesten men hadde kun bilde av ponnien, og i går natt fikk jeg besked at ponnien var funnet i live, ikke som hingst men som vallakk, den er i Sverige, den ble hentet av formannen på en svensk rideklubb hos en hestehandler i Danmark og kørt til Sverige, den hadde med pass, men den er aldri blevet solgt av meg, så jeg ejer den forsatt, og hvem hestehandleren har køpt den av ved jeg ikke, jeg lurer på om det samme har skedd min traverhingst, de stod på samme stall, og den hingst og hans pass er borte like sporløst som ponnihingsten, så derfor efterlyser jeg nå min traverhingst, han er redet og tilkørt, og er aldri solgt av meg, jeg betalte oppstalling for begge to, så hvorfor stallejer skulle lyve ved jeg ikke, der var ingen uoverstemmelse mellom oss, han har stallet heste opp for meg flere år.

Billede

 


Jeg elsker alle mine heste

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider