Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Nogen der ha sett denne ponni?
Forfatter: 
Dato:  08-02-2015 23:27

Billede

 

Billede

 

Hej

Jeg leter efter denne ponni, vet ikke om den lever eller er død, det er en welsh hingst og jeg ejer den, jeg bor i Norge og hingsten var stallet opp i Danmark, jeg fikk vite at den var død,men det er ting som har fått meg til å lure og dermed prøver jeg på denne måte å finde ut om ponnien måske lever, det er pass og chip på den, og om den lever så kan den måske være i Tyskland, så er det noen som kan ha opplysninger?

 


Jeg elsker alle mine heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 nogen der har sett denne ponni
Forfatter: 
Dato:  13-02-2015 18:05

jeg sitter nå inne med oppysninger og mail fra Daka, de har ikke hentet noen hester/ponnier fra den adresse i sønderjylland siden 2011, og det er ikke bare den ponni det gelder men også en av mine andre hester en varmblodstraverhingst registrert i Norge og som jeg ejer, de stod på samme stall, en skulle angivelig være døde på foråret og den annen på sommer tidlig efterår i 2014 det vil si med få måneders mellomrom, så sagen er denne min 2 hingste er vekk, med sine røde pass, og begge hadde full stamme, men kun ponnien er chipet, oppstaller kan jeg ikke få i tale, Ponniens navn er Flashlightning welsh sec.c og registrert i NPA, Norge, Traverhingsten heter Reczing og er registrert i Det norske travselskapi Norge, er det noen som har opplysninger om disse hester så motts de med takk.

De ejes forsatt av meg og jeg kommer til å gå til politit med denne sag. Da de heste er ulovlig solgt eller slaktet.


Jeg elsker alle mine heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  13-02-2015 21:33

der er en på facebook som vil sælge en bedækninng med en som liner di

0
0
Svar på denne tråd
 
 har noen sett denne ponni
Forfatter: 
Dato:  14-02-2015 11:11

Ponnien er funnet, men ikke traveren, ponnien er blevet kastrert og har fått seg ny eier i Sverige og har også deltaget i flere stevner, så her blir det uro, den er bitt solgt til en rideklub så videresolgt til en privat, jeg har snakket med hennes mann/samboer og forklart situasjonen, samt sendt mail til rideklubben, for uansett jeg har ikke solgt ponnien den er fosatt min, så hvordan den kan ha blitt registrert i Sverige er for meg en gåte.

Her må det være svindel, tyveri og dokumentforfalskning


Jeg elsker alle mine heste

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider