Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Star Brun 2'er hoppe ca. 1995
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 12:58

LYNGE - LØSDRIFT - ISLÆNDERE - HORSEMANSHIP

 

I sommeren 2008 købte jeg en brun ponyhoppe angiveligt fra 1995 ved navn Star.

 

Hun var en lidt speciel pony, og for at få svar på nogle af mine Spørgsmål oprettede jeg en efterlysning her på heste-nettet.

 

Det lykkedes mig ikke at få fat i Stars første ejer, men jeg fik fat i en der havde købt Star af en dame i Lynge. Her skulle Star have gået som ridepony for damen børn, opstaldet i løsdrift med nogle islændere.

Star var dengang kun redet bidløst, og det er tydeligt at hun har været igennem horsemanship træning.

 

Hende der havde købt Star i Lynge lovede at give min kontaktoplysninger videre til den tidligere ejer i Lynge, men jeg hørte aldrig fra hende.

 

Jeg synes det ville være så sjovt at kunne tale med Stars tidligere ejer, og jeg er overbevist om at hun vil synes om at se hvordan Star stortrives i dag. Og så er jeg flyttet til Nordsjælland, ikke langt fra Lynge, så det kunne jo være at damen ville kigge forbi til en snak og et klap :)

 

Så hvis i på nogen måde ligger inde med oplysninger der kan hjælpe mig videre vil jeg blive rigtigt glad.

 

Billede

2008

 

Billede

2009

 

Billede

2012

 

Billede

2013

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider