Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Hjælp til at finde Candi
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 12:49

Billede

Billede

Jeg skriver herinde, da jeg leder efter min tidligere hest, Candi, som jeg solgte for 5 år siden. Hun er efterfølgende blevet solgt videre til en smed, som så igen har solgt hende videre - formentlig til et stutteri i Jylland. Jeg har kontakte smeden for at høre hvor hun er solgt til, men han siger at han ikke kan huske det og heller ikke har det registreret.

Jeg har efterfølgende kontaktet Videnscenter for Landbrug, men desværre har de ingen ejeroplysninger på hendes nuværende ejer.

Da min søgning desværre minder om at skulle finde en nål i en høstak, skriver jeg herinde i håb om at en af jer derude måske har set hende eller har kendskab til hvor hun er. Det er selvfølgelig en mulighed at hun ikke er her mere, men da det betyder rigtig meget for mig, er jeg interesserede i alle slags oplysninger der kan lede frem til hvor hun er eller har været de seneste 5 år.

Oplysninger på Candi:

DV hoppe, fra år 2000, 170 cm høj, mørkebrun med skæv blis, hvid sok på højre bagben. Registreringsnummer 0002536. Far Solos Carex, morfar Allegro. Hun har tidligere stået på Ballerup Rideklub.

Jeg har vedhæftet to billeder af hende

På forhånd rigtig mange tak for hjælpen

Mange hilsner Brit

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 13:19

Har den gået stævner? For så kunne du jo søge på DRF GO (eller hav det nu hedder...), der kan du se hvilken rytter der har redet hesten til stævner, måske de ved noget eller er den samme som ejer den pt.

Sælges:

2 års hingsteplag e. Sunny Boy - DS hoppe

4 års vallak e. Laurino - DS hoppe, tilredet

1 års hoppeplag e. Laurino - DH hoppe (e. Painters Row xx)

Hingsteføl efter BH Zack - DS hoppe

0
0
Svar på denne tråd

søgning
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 14:19

Hej Lene,

Tak for dit svar. Det ser ikke ud til at hun har gået stævner, for der er ikke registreret nogle desværre. Da jeg solgte hende, havde hun problemer med en sene i forbenet og blev derfor solgt som rugemor. Jeg ved ikke om hun måske er solgt videre som ridehest eller til avl.

Jeg tror egentlig jeg har søgt nettet tyndt for bare det mindste info der kunne lede til hende, men det har været forgæves desværre.

MVH Brit

0
0
Svar på denne tråd

Prøv at se her
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 15:10

Prøv at kigge her - den øverste hest, er det ikke den du leder efter?

www.hedenstedrideklub.dk/pdf/ rytteroversigt_F1_2012.pdf

Mvh. Maiken

Med jordens dejligste IC-basse, Karen af Høvegård.

0
0
Svar på denne tråd

Re: Prøv at se her
Forfatter: 
Dato:  28-09-2013 21:50

Hej Maiken,

jo, det tænkte jeg også da jeg så det. Men efter at have googlet rytteren, viste det sig at hendes Candi ikke er den samme som min - tror bare hun ved en fejl har fået fat i det forkerte registreringsnummer. Rigtig ærgerligt, men sådan er det.

Hold endelig øjne og øre åbne :)

0
0
Svar på denne tråd

Re: Prøv at se her
Forfatter: 
Dato:  28-09-2013 21:50

Hej Maiken,

jo, det tænkte jeg også da jeg så det. Men efter at have googlet rytteren, viste det sig at hendes Candi ikke er den samme som min - tror bare hun ved en fejl har fået fat i det forkerte registreringsnummer. Rigtig ærgerligt, men sådan er det.

Hold endelig øjne og øre åbne :)

0
0
Svar på denne tråd

Rød grød med fløde
Forfatter: 
Dato:  03-10-2013 14:35

Nå, ok, øv altså.

Det skal jeg gøre!

Mvh. Maiken

Med jordens dejligste IC-basse, Karen af Høvegård.

0
0
Svar på denne tråd

Candi...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2013 13:00

Jeg sad og kiggede på nettet Britt, og der på DRF GO fandt jeg en Candi, men den har Cannon Row XX som morfar? Er det din Candi?

Hilsen Maria

Nu med Enghavens Fiona <3

" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"

Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd

Sv: Candi...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2013 13:15

Hej Maria,

Tak fordi du kiggede :)

Det er Candi, men det er kun hendes opdrætter som der er informationer om på Go DRF og det er ham jeg købte hende fra, så det hjælper desværre ikke. Jeg har virkelig søgt nettet tyndt, så det jeg savner er nogen der har set hende stå et eller andet sted, eller kender nogen der har haft noget med hende at gøre.

Jeg har også haft fat i diverse registreringsdatabaser, men der er heller ikke noget at hente desværre :(

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider