Jeg skriver herinde, da jeg leder efter min tidligere hest, Candi, som jeg solgte for 5 år siden. Hun er efterfølgende blevet solgt videre til en smed, som så igen har solgt hende videre - formentlig til et stutteri i Jylland. Jeg har kontakte smeden for at høre hvor hun er solgt til, men han siger at han ikke kan huske det og heller ikke har det registreret.
Jeg har efterfølgende kontaktet Videnscenter for Landbrug, men desværre har de ingen ejeroplysninger på hendes nuværende ejer.
Da min søgning desværre minder om at skulle finde en nål i en høstak, skriver jeg herinde i håb om at en af jer derude måske har set hende eller har kendskab til hvor hun er. Det er selvfølgelig en mulighed at hun ikke er her mere, men da det betyder rigtig meget for mig, er jeg interesserede i alle slags oplysninger der kan lede frem til hvor hun er eller har været de seneste 5 år.
Oplysninger på Candi:
DV hoppe, fra år 2000, 170 cm høj, mørkebrun med skæv blis, hvid sok på højre bagben. Registreringsnummer 0002536. Far Solos Carex, morfar Allegro. Hun har tidligere stået på Ballerup Rideklub.
Jeg har vedhæftet to billeder af hende
På forhånd rigtig mange tak for hjælpen
Mange hilsner Brit