Jeg skriver her fordi jeg ved at vedkommende kigger herind af og til...
Jeg søger jer som fik en sort / hvid broget shetlandshingst fra mig i sidste forår. Han hed mini max, men efter at i havde fået ham døbte i ham noget med "Å- et eller andet Asterix". I kom fra Reersø.
Grunden til at jeg søger jer er at min gamle PC gik ned, så billeder og jeres adresse forsvandt, og nu har den forrige ejer været her for at høre hvor han bor, da hun gerne vil have bedækket en hoppe til næste år...
Jeg håber at i ser dette og gider at sende mig et mail.
Hilsen Lone Andersen
Glumsø