Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Shetlandshingsten Asterix
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 09:35
Jeg skriver her fordi jeg ved at vedkommende kigger herind af og til...
Jeg søger jer som fik en sort / hvid broget shetlandshingst fra mig i sidste forår. Han hed mini max, men efter at i havde fået ham døbte i ham noget med "Å- et eller andet Asterix". I kom fra Reersø.
Grunden til at jeg søger jer er at min gamle PC gik ned, så billeder og jeres adresse forsvandt, og nu har den forrige ejer været her for at høre hvor han bor, da hun gerne vil have bedækket en hoppe til næste år...
Jeg håber at i ser dette og gider at sende mig et mail.
Hilsen Lone Andersen
Glumsø
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej......
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 17:42
Jeg har sendt dig en mail.

Hilsen Anni



:-)*Anni*:-)

(i)Som altid er i vankeligheder, men har meget sjov ud af det (i)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider