Første pony: Welsh Mountain, 1,18 m. høj, Little Miss Sophie Dot. En perfekt børnepony, i dag må hun være omkring de 20 år +/- hvis hun stadig lever. Hun er og bliver ponyEN i mit liv, selvom jeg ikke har set hende i flere år, og jeg vil meget gerne have kontakt til nuværende ejer - om ikke andet så bare for at høre, om hun har det godt 
Det sidste jeg ved er, at hun har boet hos en familie i jylland og været børnepony - vist nok omkring Fredericia? 
Billederne er over ti år gamle, i dag er hun stort set helt hvid 
Anden pony: Araber, Tasia. Omkring 1,47 m. høj. Meget blid og følsom lækker ridepony. Kendte hende omkring år 2000 eller noget tid derefter (husker ikke årstallene præcist). Blev solgt,da hun var for følsom som ridehest til at være rideskoleegnet.
Tredje pony: New Forest (blanding?), hoppe, Gazette. Kan ikke huske hendes alder, men jeg kendte hende omkring år 2000 eller noget tid derefter (husker ikke årstallene præcist). Var en toplækker pony med et til tider heftigt temperament - blev solgt (fra rideskole på vestsjælland), da hun stejlede indimellem. Hun var omkring 1,40/1,42 m. høj. Kan have skiftet navn siden.
Håber nogen kan hjælpe, da alle tre hopper har betydet meget for mig og jeg gerne vil høre, hvordan det er gået dem