Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Flere ponyer efterlyses
Forfatter: 
Dato:  29-05-2013 21:30

Første pony: Welsh Mountain, 1,18 m. høj, Little Miss Sophie Dot. En perfekt børnepony, i dag må hun være omkring de 20 år +/- hvis hun stadig lever. Hun er og bliver ponyEN i mit liv, selvom jeg ikke har set hende i flere år, og jeg vil meget gerne have kontakt til nuværende ejer - om ikke andet så bare for at høre, om hun har det godt :)

Det sidste jeg ved er, at hun har boet hos en familie i jylland og været børnepony - vist nok omkring Fredericia? :)

Billederne er over ti år gamle, i dag er hun stort set helt hvid :)

Billede

Billede

Billede

Anden pony: Araber, Tasia. Omkring 1,47 m. høj. Meget blid og følsom lækker ridepony. Kendte hende omkring år 2000 eller noget tid derefter (husker ikke årstallene præcist). Blev solgt,da hun var for følsom som ridehest til at være rideskoleegnet.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Tredje pony: New Forest (blanding?), hoppe, Gazette. Kan ikke huske hendes alder, men jeg kendte hende omkring år 2000 eller noget tid derefter (husker ikke årstallene præcist). Var en toplækker pony med et til tider heftigt temperament - blev solgt (fra rideskole på vestsjælland), da hun stejlede indimellem. Hun var omkring 1,40/1,42 m. høj. Kan have skiftet navn siden.

Billede

Billede

Billede

Håber nogen kan hjælpe, da alle tre hopper har betydet meget for mig og jeg gerne vil høre, hvordan det er gået dem :)

- Julie med Milagro <3

(Mimira - altid i hjertet gemt)

0
0
Svar på denne tråd

Little miss sophie dot
Forfatter: 
Dato:  14-06-2013 19:16

Med mindre du selv har oprettet hende på HG:

www.hestegalleri.dk/galleri/99354- welsh_mountain_sec_a_l...sophie_dot

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

HG........
Forfatter: 
Dato:  14-06-2013 22:06

Tak - men desværre har brugeren af den profil ikke været online siden den dag brugeren blev oprettet for flere år siden, og jeg ved, at hun er solgt i hvert fald een gang siden :)

- Julie med Milagro <3

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-06-2013 15:00

Ved ikke om du har set den her hjemmeside, men vil mene det giver svaret på Little Miss Sophie Dot:

www.stutteri-holmegaard-taulov.dk/ 5695144

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

Mangler du bilen til stævner?
Så er der her en mulighed:

Nissan Terrano II 2.7 Diesel
Skriv for info ;)

0
0
Svar på denne tråd

littlemisssophydot
Forfatter: 
Dato:  19-06-2013 11:10

Det har jeg set - ellers tak ;) Men det er ret længe siden det er skrevet efterhånden og ville evt. gerne i kontakt med ejer af hende, og har prøvet at kontakte dem der har hjemmesiden uden held før, så derfor søger jeg hende stadig :)

Jeg vil naturligvis kun snakke med ejer for at høre, om hun stadig lever og har det godt og sådan noget.. Og måske om jeg en dag ved lejlighed kunne komme og hilse på min gamle bedste ven :)

- Julie med Milagro <3

0
0
Svar på denne tråd

Prøv HG igen.
Forfatter: 
Dato:  03-09-2013 10:06

Hvis du kigger på linket som en har henvist til på HG kan du se pigen er venner med en JANNI DJ. Hun er stadig akiv. Prøv dog at spørge hende. Måske hun ved noget:-)

1
0
Svar på denne tråd

Little Miss Sophie Dot
Forfatter: 
Dato:  10-09-2013 19:22

Sofie bor stadig på Holmegaard i Taulov ved Fredericia....

Mange hilsner fra

Rina B & Misty - det grå lyn

2
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider