Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hvor er Cassaya nu:O?
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 20:24

Hej heste mennesker, håber i kan hjælpe mig

Nu har jeg haft tænkt meget over det...
Vi står og leder efter en hest der hedder Cassaya, og er pinto. Kan dog ikke huske årstal, men den skulle komme ude fra bromølle ude ved vestsjælland/jyderup af.
Det er en hest vi havde lånt. Hvor ham manden snød os og sagde hver gang han havde glemt sin sadel til hende, så tog vi hende hjem Og jeg red hende derhjemme, men hun stejlede hver gang jeg skulle op på hende, men da jeg kom op på hende. faldt hun til ro, så en dag så skulle jeg op igen, og den stjelede igen og smed mig af. Og ambulancen kom og troede jeg havde brækket ryggen... Så fik han hesten tilbage, men vi søger nu denne hest for at høre om den stadig lever eller ej?:O Hvis jeg havde haft meget tid og min egen gård havde jeg beholdt den og arbejde med den, men er os lidt glad for han fik den tilbage... så vi blev snydt godt og grundig :O!
Og vi ringede til en der hed Shane (staves), og spurgte om hjælp, han sagde han havde arbejdet med denne hest før. Men ville aldrig sætte sin egen datter op på den eller ham selv...
så tænke vi da godt nok WOOWWW! men hjælp hvis i finder den nogle steder, sætter et billed ind af den

Billede




Jeg spørger om råds herinde;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mon det er denne?
Forfatter: 
Dato:  14-06-2013 19:25

Hvis de ikke stadig har den, bør de kunne huske hvor en er solgt til:

 

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/316345/



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej;) omkring cassaya
Forfatter: 
Dato:  14-06-2013 21:23

Hej. Ja det er denne hest.

Ham der hr hesten herinde du har sendt et link til. Det er ham vi lånte den af/købte den af.

manden der ejer hesten, skriver den er ryttervant??

arg, det er den dog ikke, da jeg slet ikke kunne side på den, den smed mig af og jeg var ved at brække ryggen da ambulancen kom. Og shane sagde han ikke selv ville sætte sig op på den. Og han havde sagt til ejeren, at den ikke skulle sælges !


Jeg spørger om råds herinde;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 13246132
Forfatter: 
Dato:  19-06-2013 13:43

Jeg kan ikke helt gennemskue hvad det er du efterlyser... hesten hvor den er i dag eller??

 

Advarer du blot imod den eller hur??

 

Mvh

Janni

 


Helt og aldeles hesteløs....

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg prøver at finde hende
Forfatter: 
Dato:  19-06-2013 18:21

ja jeg prøver at finde hende:-)

og hvis andre bliver tilbydt at købe eller låne hende, skal i ikke sige ja!!! da han snyder. ham der ejer hesten.


Jeg spørger om råds herinde;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cassaya bor her :-)
Forfatter: 
Dato:  09-06-2016 14:26

Hej Amanda

 

Jeg tror at det er vores Cassaya du søger :-) vi har købt hende i efteråret. Hun er en super sød hoppe med et ok sind, men bliver nogen gange lidt stresset af nye omgivelser.

 

Hun virker altså til at hun har været redet på et tidspunkt, kan gå i holdning osv. Jeg rider hende ikke endnu fordi det er mange år siden jeg sidst har redet, men jeg tror vi kommer igang indenfor et par uger.

 

Er der noget du vil vide kan du bare skrive :-)

 

vh Britta

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cassaya nu kåret
Forfatter: 
Dato:  21-09-2016 10:29

Jeg vil lige følge op her :-)

Cassaya er nu kåret, hun blev fløjhoppe med 7 i helhed og vi er ved at finde en passende far til hendes kommende afkom ;-)

 

Jeg har sammen med Cassaya fået mod til at ride igen, skridt og trav i ridehus og skridt på bane (små skridt). Vi bruger rigtig meget energi på horsemanship.

 

Jeg opdaterer denne tråd, da jeg vil gøre opmærksom på at man ved at lave opslag som det trådstarter har gjort, risikerer at stigmatiserer udemærkede heste pga en dårlig oplevelse man selv har haft. Måske har trådstarter og cassy ikke passet sammen? eller måske har sadlen ikke passet? hun er bestemt ikke fan af sadlen så vi bruger meget tid på at "starte forfra" med opsadling, men jeg har aldrig oplevet, at hun har stejlet eller bukket el. lign. i forbindelse med opsadling.

 

Hvis jeg havde læst denne tråd inden jeg købte, kunne det have haft indflydelse på om jeg købte hende, godt jeg ikke læste den inden :-)

Billede

 

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider