Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Lethurs fortid søges
Forfatter: 
Dato:  21-03-2004 18:55
Jeg købte min pony hos Toben hestehandler i Rønnede, for ca. 1 1/2 år siden. Da jeg købte ham hed han Lethur og kom sammen med to andre ponyer. Han er en islænderblaning,han er rød med lys man og hale, han har en hvid blis som går lidt henover det ene øje. På hans højre øjelåg mangler der nogle vipper, måske efter en skade. Han er ca. 8-9 år og er meget kælen. Vi har fået af vide at han mugeligvis kommer fra Jylland. Hvis i kender eller har haft ham, så vær sød at skrive til mig. Mange søde hilsner fra Sara...
0
0
Svar på denne tråd
 
 hestehandler i rønnede...
Forfatter: 
Dato:  30-03-2004 03:11
hej sara

jeg kender desværre ikke din pony, men jeg kender til hestehandleren som du har købt den af.. har selv en gang købt en hest der, som "kom fra Jylland" men han er en ret uærlig hestehandler så min hest kom måske i virkeligheden fra tyskland...

det er ikke for at tage modet fra dig, for jeg håber virkelig du finde ud af noget.... :-)

Har du prøvet at kontakte hestehandleren igen??

held og lykke - Mette
0
0
Svar på denne tråd
 
 mette c
Forfatter: 
Dato:  01-04-2004 09:56
Jeg har da også købt hest der....Min hests historie var da god nok,har talt med tidliger ejer.
Hvorfor tror du, at han ville fortælle dig, at den kom fra Jylland, hvis ikke det var sandt,hvad skulle han få ud af det ?
Der er måske også nogen der sælger deres hest til hestehandler, og siger de ikke vil kunne kædes sammen med handlen.
OLDENBORG KAN OG VIL
;-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider