Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Gamle ejere af Blackie fra Lemming
Forfatter: 
Dato:  13-12-2012 23:10


Billede




Billede




Billede




Billede



Hej Alle.

Jeg købte for nogle år siden den dejligeste pony til min datter & jeg over i Jylland-Lemming af de sødeste mennesker.

jeg lovede at holde kontakten og har mistet alle oplysninger på dem desværre :(

Så er der nogle der kender Blackie der stod på en hvid gård i Lemming sammen med 2 andre ponyer den ene rød så vidt jeg husker. Pigen der red ham blev på et tidspunkt blev kørt til en rideskole i nærheden og fik undervisning på ham. jeg vil tro pigen var omkring de 14 år dengang. Men de havde et firma på adressen også.

Der var også en Dalmantiner hund huhsker jeg. Er der nogle der trror de kender de mennesker vi købte ham af ud fra de oplysninger jeg har skrevet må i meget gerne skrive:)

På forhånd tak :)

 

De 2 første billeder er nye &

de 2 sidste er af gamle ejer og et hvor man kan se noget af deres gård, måske nogle kan genkende stedet ;)


Part på Blackie?

Han står i Hove nær Smørrum, Bus 216 fra Ballerup st, eller Roskilde i den anden ende som stopper næsten lige ved gården.

jeg tager 500 for 3 dage....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2012 11:36

Jeg har været i lemming nogle gange og har set en rød hest og en pinto pony brun og hvid, den røde manglede et øje.. Det var en hvid gård,ved siden af er et bofællesskab.. Kan det være der??

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for henvendelsen
Forfatter: 
Dato:  24-01-2015 02:06

Jeg har først læst nu det du har skrevet for lææææænge siden. Men det kunne det godt være dem, de havde ihvertfal en rød pony også da jeg var der. Kan du huske hvad vejnavnet evt ? Ved godt det er 100år siden nu, men jeg er stadi intra i at finde dem ;)

Og 1000 tak for hjælpen :)


Part på Blackie?

Han står i Hove nær Smørrum, Bus 216 fra Ballerup st, eller Roskilde i den anden ende som stopper næsten lige ved gården.

jeg tager 500 for 3 dage....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider