Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Plag 1½ år, efter Kirsebærgaardens Joker
Forfatter: 
Dato:  09-10-2012 18:16

Hingste plag (måske vallak nu) efter Amiga og Kirsebærgaardens Joker.

Han er født d. 15. maj 2011.

Han blev fjernet/stjålet i november måned 2011 ved Struer, midt-og vestjylland, mens jeg var udrejst.

Ejeren af stalden, fortæller at en kvinde kørende i en grå Suzuki (4xw) havde talt med mig om afhentning af moderhoppen (lånehoppe, har lånekontrakten, som beskriver at det er med henblik at føl)og føllet. Hun udlevere så begge to, uden min samtykke.

Hoppen skulle, eftersigende være aflivet pga dårlig stand, men ejeren af hoppen vil ikke bekræfte/afkræfte dette. Da jeg bad hende sende en kopi af dødsattesten, eller få dyrlægen til at bekræfte dette, hørte jeg ikke mere fra hende.

Føllebølle, kan vi heller ikke finde nogen steder og politiet har ikke været til hjælp, da det er noget vi selv må finde ud af.

Han nåede ikke at blive registreret, da han forsvandt ca en uge før han skulle chippes.

Vi har søgt efter ham lige siden november 2011, men uden held! Derfor vil vi rigtig gerne have hjælp fra Jer.

Han er nok sortbrun idag, med en lille stjerne og en lav sok på venstre bagben og hvid kronrand på højre forben.

Her ses han i fuld leg. (Jeg beklager at hopperne ser ud som de gør, men min veninde som de stod ved, havde ikke fodret dem, de blev fjernet to dage efter denne video og det sidste billed blev taget!

-Igen havde jeg været udrejst, og havde tillid til veninden..)

Video

Her er han lige blevet født.
Billede

Her er han ca 2½ måned gammel

Billede

Vi håber I kan være behjælpelige.

På forhånd tak.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider