Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Evita Godthåb
Forfatter: 
Dato:  22-09-2012 12:38

Hej

Denne plag stod i sommers tilsalg ved DK horses og er solgt privat til Lolland....... nogle som kender hende eller de nye ejere.

0
0
Svar på denne tråd

vedr. evita
Forfatter: 
Dato:  22-09-2012 16:57

Hej lene:) der er mig der har købt evita til min datter:) hvilken relation har du til evita?? mvh. luise

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt at høre...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2012 22:33

Jeg så hende hos avler da jeg skulle prøve en af deres heste og hun var så skøn.

Hun blev solgt fra avler hurtigt til godt hjem og kort tid efter var hun så til salg hos Torben Andersen!

Jeg er så glad for at hun endelig har fået et hjem for at føl skal flytte rundt er ikke et liv.

Jeg overvejede selv at købe hende, men skal opstalde ude og det bliver rigtigt dyrt når hun er så ung. og jeg blev overrasket over at hun var solgt og nervøs over hvis hun ikke var havnet et godt sted,,,,, hun har jo allerede boet 3 steder.

Mvh lene

0
0
Svar på denne tråd

evita godthaab
Forfatter: 
Dato:  24-09-2012 22:36

hej igen:) ja hun er rigtig skøn:) er også blevet rigtig glad for hende, hun bliver her hos os:)hun er så fornuftig og har det bedste hoved;) men syntes det er sørgeligt at hun har været flyttet sådan rundt!:( men vi har ingen planer om at sælge hende;) vi skal bruge hende som familie hest/ ridehest og håber på at få hende kåret om et par år:) for syntes virkelig hun er sådan en smuk fjordhest:) mvh.lui

0
0
Svar på denne tråd

Undskyld blander mig lige
Forfatter: 
Dato:  26-09-2012 13:19

Kender ikke din hest, men dejligt at høre du og den har fundet "ro"

Vi købte for 9 år siden, en 1-års ponyplag hos Torben.

I dag 10 år gammel er hun stadig rædselsslagen for at blive efterladt. Vi fandt ud af, at vores stald var den 6. måske 7. hun kom til som 1 års.

Så glæder mig over, når jeg læser, at din er landet et blivende sted.

...100% Oldenborg ... 100% hest...

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt at høre...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2012 12:34

Held og lykke med hende.......

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider