|
|
| jamie...russisk varmblod |
| Forfatter:  |
mandy |
| Dato:  |
18-03-2004 08:32 |
|
er der nogen det ved hvor hun er hende...kolding område, jeg har en lille problem fik brand i huset, komputer gik ned med det, og alt hindes oplysning ligge derind, oh virkelig skal få kontakt med pigen som købte hinde,, hindes araber skal til vores hingst..
håber på der er en som kender, denne
hun er 160 brun hoppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet