Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Brunbroget shetlænder hoppe
Forfatter: 
Dato:  17-05-2012 20:01

Jeg solgte i 2010 min shetlænder hoppe ved navn Bella Junior til en kvinde i Odense. Hun lovede mig forkøbsret men efter få måneder fortalte en pige mig i min klasse, at hun var meget glad for Bella.

Jeg tænkte - det var da skørt, da jeg troede hun stod i Odense.

På det her tidspunkt har hun så vidst bare været udlånt, til den her pige i min klasse. Senere fortæller pigen mig at Bella er kommet hen til en der lige bliver kaldt S, som tidligere har gået i min klasse.

Jeg skriver efter noget tid til S hvordan det går med Bella og får her fortalt at hun er blevet solgt til Jylland!!!

Jeg skriver til hende jeg solgte hende til hvad der foregik, men hun benægtede at ponyen var solgt. S havde dog set at der var blevet givet penge til den mand som ejede gården hvor S, står opstaldet med sine heste og stod med Bella.

S ved dog desværre ikke hvor i Jylland Bella er solgt til, andet end at hun mente hun blev solgt til en som skulle bruge hende til hendes datter.

Bella er en utroligt smuk shetlandspony, som på venstre side har en hvid plet der ligner lidt en and.

Hun kan findes inde på hestegalleri, hvis i søger på Bella Junior.

hestegalleri.dk/ gal_visbil.aspx?ID=161496

Håber nogen kan give mig noget information eller ved hvor Bella er henne i verden, da jeg savner hende utroligt og er urolig for hvordan hun har det.

We must all face the choice between what is right and what is easy

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider